5 Temmuz 2013 Cuma

Emma Watson:Gelecek için bir planım yok.

Emma Watson, en çok okunan yabancı gençlik dergilerinden Teen Vogue’un Ağustos sayının kapak kızı oldu! Dergiyle eğlenceli bir fotoğraf çekimi yapan Emma, dergiye verdiği röportajda modadaki favorilerinden kırmızı halıda yürümeye kadar birçok konudan bahsetti. Emma’nın dergiye verdiği pozların tamamı henüz yayınlanmamış olsa da kamera arkası fotoğrafları ve kamera arkası videosu yayınlandı. İşte Emma’nın dergiye söylediklerinin bir kısmı;
Yeni filmi The Bling Ring’in çekimleri hakkında;
“Gece kulübünde bir sahne çekiyorduk ve bir kız ince topuklu ayakkabısıyla ayağımın ucuna bastı! Çılgın olan şey ise; vücudumda çok fazla adrenalin dolaşıyordu ve aşağı bakıp kanı görene kadar dans etmeye devam ettim.”
The Bling Ring’teki karakteri Nicki hakkında;
“The Bling Ring’te Nicki’yi oynuyorum. Tanrı’m, onu nasıl açıklayabilirim… (Gülüyor) O yogayı seviyor ve çok karışık bir karakter. Onu canlandırmak erkeksi ve 80′ler gibiydi, daha önce yaptığım hiçbir şeye benzemiyordu. Çok fazla reality show izledim, yoga yaptım; çalmanın sorun olmadığı bir zihniyete girmek için birçok şey yaptım. Onu anlayabilmem, onunla bağlantı kurabilmem ve onun bana gerçek bir insan gibi gelmesi benim için çok önemliydi.”
Erken yakaladığı başarı konusunda;
“Bence Harry Potter sırasında oldukça korunmuştum çünkü her zaman çalışıyordum. Arabaya biniyor, stüdyoya gidiyor, sonra eve dönüyordum… Şimdi bu geçmişte kaldı. Harry Potter çok büyüktü, diğer projelerim onun yanına yaklaşabilir mi bilmiyorum”
Kırmızı halıda yürümek hakkında;
“Her seferinde, yeniden, kırmızı halıya çıkmadan önce birazcık sendeliyorum. Bu yüzden arkadaşları getirmek her zaman iyi oluyor; özellikle tepkilerini görmeye bayıldığımdan.  Arabadan çıkmak ve yaklaşık 80 kişinin size bağırıyor olması normal değil ve bu yüzden “Bu çılgınca” diyorlar. Bu beni biraz daha aklım başımda hissettiriyor.”
Gelecek planları hakkında;
“Bir planım olmasını çok isterdim. Organize olmayı ve ne yaptığını bilmeyiseven biriyim ama bu sektör belirli şekillere veya formlara izin vermiyor. Ne zaman bir filmin başlayacağını, filmin finansmanı olup olmayacağını ya da nereye gideceğini hiçbir zaman bilemiyorsunuz.”
Modadaki favorileriyle ilgili;
“Aritzia ve Topshop’tan alışveriş yapıyorum ve ayrıca A.P.C’ye, 3.1′e ve Phillip Lim’e de bayılıyorum. Chanel mükemmel ve geçtiğimiz günlerde çok güzel olduğunu düşündüğüm siyah bir Dior elbisesi giydim. Ve Christopher Kane ve Peter Pilotto’yu da çok seviyorum. Yeni ve yeni çıkacak olan insanlar için gözümü hep açık tutuyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Geçtiğimiz haftalarda ve ayda.