9 Temmuz 2013 Salı

Demi Lovato:Üstesinden geldiğim engellerle insanlara yardım edebiliyorum.

Demi Lovato, Cosmopolitan dergisinin 2013 Ağustos ayı sayısına kapak kızı oldu. 20 yaşındaki şarkıcı ayrıca dergiyle bir röportaj da gerçekleştirdi.

Yaklaşan 21. doğumgünü hakkında: “Doğum günüme hayatımın başka bir yılını kutlamak olarak bakıyorum. Bunu bir yıl daha yaptın. Bütün bir yıl. Bazı insanlar 21. yaş için bunu yapmazlar.”

Geçmişteki mücadeleleri hakkında: “Aşırı dindar değilim ama Hristiyan büyüdüm ve Tanrıya inanırım. Los Angeles’tayken bu konuda çok konuşmadım çünkü insanlar çok yargılayıcı, ama ben sadece Tanrı bana bir ses verdi gibi hissediyorum, sadece şarkı söylemek için değil. O zaman korkunç görünen şeyleri bana çektirdi ama buna değdi. Üstesinden geldiğim engellerle insanlara yardım edebiliyorum.”

‘Warrior’ şarkısının sözleri hakkında: “Ailem bu konunun ne olduğunu bilir. Dış dünyaya bu konuyu açmaya hazır olduğum zaman özgürce konuşabilirim. Ama şu anda, bunlar benim için sadece şarkı sözü. Bu şarkı, hepsi bu.”

Ne tür bir yıldız olmak istediği hakkında: “20′li yaşlarda tüm zamanınızı bir sonraki partiyi yakalamak için harcıyorsanız, neden kaçıyorsunuz? Bu çok iyi bir şey değil. Bunların olmasını istemiyorsanız oturup sorunlarınız hakkında düşünebilirsiniz ve duyguları hissedebilirsiniz.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Geçtiğimiz haftalarda ve ayda.